فراز سطح کراتینین 9.0-3.5 بعد از دیالیز می تواند من از آن را ترک
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

فراز سطح کراتینین 9.0-3.5 بعد از دیالیز می تواند من از آن را ترک

من سطح کراتینین فراز 9.0-3.5 پس از مصرف دیالیز می توانم از آن در حال حاضر ترک؟ در واقع، شما نمی توانید از دیالیز قبل از اینکه شما را ترک دیگر روش های درمانی جایگزین دیالیز پیدا کنید. چرا که این نوع از درمان می تواند آن علایم بیماری کلیوی، مانند سطح کراتینین بالا تسکین، اما می تواند این بیماری را از ریشه آن را درمان، بنابراین سطح کراتینین ممکن است دوباره بالا می رود و نشانه های دیگر نیز یک به یک بعد از اینکه شما رخ داده است خواهد متوقف کردن آن.

آیا ممکن است بیمار به بیماری کلیوی می توانید از دیالیز خلاص شدن از شر؟

در واقع، اگر بیمار به بیماری کلیوی می تواند برخی از روش های درمانی جایگزین دیگر دیالیز پیدا کنید، آنها می توانند از شر آن را به تدریج (اما نه به طور ناگهانی) دریافت کنید.

چه نوع از درمان می تواند کمک گرفتن بیماری کلیوی بیمار دیالیز خلاص شدن از شر؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از طب سنتی چینی، می تواند کمک کنید بیمار دیالیز خلاص شدن از شر از طریق بهبود عملکرد کلیه است.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نوآورانه بر اساس TCM است و با هدف تعمیر کلیه اختلال و بازیابی عملکرد کلیه است. آن را متفاوت از درمان های سنتی و استفاده خارجی است. از طریق برنامه های کاربردی بالینی، این درمان ثابت شده است که امن، مناسب و موثر است.

با کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند شانس بازگشت به سطح طبیعی، برای بیمار است که در مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیه است که آنها می توانند از شر دیالیز به تدریج با بهبود عملکرد کلیه را دریافت کند.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در ترک از دیالیز، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: